آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان
سرخط خبرها

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی: تغییر معاون سیاسی وزیرکشور کار اشتباهی بود

  • کد خبر: ۱۷۹۳۱۹
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی: تغییر معاون سیاسی وزیرکشور کار اشتباهی بود
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای تغییر معاون سیاسی وزیر کشور در شرایط فعلی را کاری اشتباه دانست و گفت: ایشان نه تنها تخلفی نکرده بود، بلکه تذکر‌های قانونی و معقولی داده بود.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفتگو با شهرآرانیوز درباره تغییر معاون سیاسی وزارت کشور گفت: تغییر معاون سیاسی وزیر کشور در وضعیت فعلی کار اشتباهی بود. ایشان نه تنها تخلفی نکرده بود بلکه تذکر‌های قانونی و معقول نیز داده بود، لذا همکاران ما در مجلس از این موضوع ناراحت بودند.

وی با اشاره به اینکه ایشان یک فرد پاک و انقلابی بود، تصریح کرد: در این زمان و این سال که سال انتخابات هم است این تغییر به صلاح کشور نبود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه سه نهاد و قوه مستقل هستند و دخالت در امورات یکدگیر توسط این قوا کار صحیحی نیست؛ لذا بهتر بود نماینده‌ها فعلا سکوت می کردند و با سعه صدر این ماجرا را ختم می‌کردند.

نیک بین افزود: خود اعتراض و ایستادن مقابل بیانیه باعث شد این بیانیه خاص و ویژه دیده شود. وزیر کشور هم تصمیم نداشت تغییری ایجاد کند، اما دوستان نیز اشتباه کردند و نباید فشار می‌آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->